Akademia Mentora ZEMA

Akademia Mentora ZEMA to kurs prowadzony przez praktyków!

W dobie ciągle zmieniającego się otoczenia przekazywanie samej wiedzy nie przynosi już wystarczających rezultatów.

Na potrzeby współczesnego świata odpowiada nowoczesne narzędzie jakim jest

mentoring, czyli  relacja między mentorem a mentee nakierowana na rozwój, opiekę, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, pomoc, gdzie

mentor to osoba bardziej doświadczona, (w kontekście zawodowym to osoba posiadająca dłuższy staż pracy oraz, z reguły, piastujące wyższe stanowisko), która inwestuje swój czas, wiedzę i energię, pełni rolę zaufanego doradcy, a

mentee to osoba, która otrzymuje wsparcie mentora w celu przyspieszenia rozwoju, zdobycia wiedzy i rozwinięciu zdolności.

 

Kurs jest zbiorem najważniejszych zagadnień w prowadzeniu mentee. Oparty jest na moim ponad dwudziestoletnim doświadczeniu w zarządzaniu firmami. m.in. jako dyrektor finansowy, czy pełnomocnik ds systemu zarządzania jakością, doradztwie biznesowym związanym z zakładaniem nowych firm, wprowadzaniem zmian i ulepszeń w istniejących firmach, a także doświadczeniu w prowadzeniu przez 7 lat własnej firmy.

 

Akademia Mentora ZEMA to wiedza, której nie znajdziesz w książce!

 

Kurs skierowany jest przede wszystkim do:

  • kadry menadżerskiej i właścicieli firm,
  • kierowników i liderów grup,
  • osób, które chcą w przyszłości sprawować funkcje kierownicze.

 

Program kursu:

Mentoring

  1. Czym jest mentoring?
  2. 6 podstawowych zasad mentoringu i zadań mentora
  3. Formy mentoringu
  4. Standardy realizacji programów mentoringowych
  5. Kompetencje mentora
  6. Etyka w mentoringu

Mentoring w praktyce

  1. Warunki uczenia się osób dorosłych
  2. Proces mentorski
  • Zawieranie kontraktu
  • Budowanie relacji
  • Aktywne słuchanie
  • Model prowadzenia rozmowy mentoringowej
  • Formułowanie celu w procesie mentoringowym
  • Model konwersacji GROW

 

Korzyści wynikające z ukończenia kursu to m.in.:

  • Rozwój kompetencji zarządzania kapitałem ludzkim,
  • umiejętność budowania kontraktu opartego na etyce i zaufaniu,
  • umiejętność budowania relacji,
  • umiejętność efektywnego wyposażania mentee w wiedzę oraz nowe kompetencje,
  • umiejętność przeprowadzania rozmowy opartej na zbudowanym wcześniej celu na jedną sesję i na cały proces,
  • umiejętność procesowego spojrzenia na organizację.

 

Uczestnicy, po ukończeniu kursu, otrzymają zaświadczenie i certyfikat.

 

Wykładowcy ZEMA Ewa Szpakowicz:

Ewa Szpakowicz – Doradca Biznesowy, Trener, Coach PCC ICF i właścicielka firmy ZEMA – 20 lat w biznesie i dla biznesu, m.in. jako dyrektor finansowy, pełnomocnik ds systemu zarządzania jakością, współtwórczyni i doradca wielu firm osób fizycznych, spółek osobowych i kapitałowych.

 

Masz pytania?

Zadzwoń

☎ +48 660 401 161

Shopping Cart
ODBIERZ PREZENT